pondělí 17. května 2010

Impresionisté,Vídeň,Eduard Munch a Comiks Shop

Je to už sice starší článek ze starého blogu, nicméně ten budu rušit, takže jse se to sem rozhodla přesunout všechno.Je z 29.listopadu :)
Tak jsem vám včera ve čtyři ráno vstala, aby mohla jed do Vídně na tu výstavu.V ty čtyři ráno jsem ji proklínala a těch několik obrazů bych radši spálila :D Nakonec to bylo úžasný,rakušani odvedly skvělou práci.Nicméně mě se stejně víc libil Rainer (taková malá výstava, jestli se v Albertině někdy octnete určitě mrkněte na obraz Harakiri - to vážně musel mít hotový za patnáct minut) a expresionisti - Eduard Munch a spol.Na výstavě Muncha jsem se vždycky nějak octla vedle starší paní, která téměr u každýho obrazu vzdychala : "No nazdar" "Ježíši",repo všechny obrazy byly hrozně depresivní.Mě se líbil obrovskej obroz na kterém byl vánočí stromeček, jenž měl místo ozdob na větvých oběšence nebo vtipnej byl taky obraz (já se u něj rozesmála, ty lidi kolem na mne koukali jak na zjevení) La mort qui dance - Smrt,která tančí rebo Tančící smrt.
Ale o tomhle tehle článek není.První na co moje oko padlo, když jsem vystoupila z autobusu byly Comiks Shop, do něj jsem se dostala až po 17 hodině ( to měli mít dávno zavřeno) a odnesla jsem si mangu Blood+.Obchůdek najdete v Roterdam Strase a má jen jedinou nevýhodu - všechno je to v němčině.Takže se všichni můžete začít učit německy.

P.S. Jsem unavená a pletou se mi slova.Doufám, že všechno pochopíte :D

Žádné komentáře:

Okomentovat