sobota 15. května 2010

Baka po šesté

Musím si postěžovat...Někdy mě opravdu udivuje stupidita některých spoluobčanů a spoluobčanek. Pojem "anime seriál" mě vážně dohání k šílenství, je zde vidět patrná neznalost těchto pojmů. Pojem "anime" UŽ obsahuje to slovo seriál neboť anime je v japonštině animovaný seriál...Na tohle jsem opravdu vysazená.Ale to neřešte, sakury odkvetly a i to malé prozáření mého nevyrovnaného života zmizelo.
Viděla jsem dneska skvělej film. Filmy Woodyho Allena jsou pro mne možná až příliš intelektuálské, nicméně Whatever Works mi dodal ru správnou energii do té doby, než mi v McDonaldu řekl paní...Víte, jak se moje romantická sadistická dušička scvrkla, když mi ten hezkej kluk, asi tak o dva roky starší než já řekl paní?! To vypadám vážnš tak staře?God, why you creared a scary thing like me?!

Žádné komentáře:

Okomentovat