čtvrtek 1. dubna 2010

Soul Ren o...změně školy

Jak možná někteří víte, změnila jsem školu a pokud ne, právě jste se to dočetli.Vlastně ani nevím co mě k tomu vedlo, od začátku tohoto roku se stalo  příliš mnoho věcí a já vlastně ani pořádně nevím co si o tom mám vlastně myslet.V lednu jsme s mamkou řešily i možnost přestupu z mého gymplu na jiný a tak jsem si jeden našla - nebudu jmenovat, pokud vás to zajímá napište :) - krásný, drahý a více či méně prestižní.Je to zvláštní a to cítim do teď, protože oka-san se tam šla na den otevřených dveří podívat a podala mi tam přihlášku.Nevěděla jsem, jestli to chci.Jít pryč od svých spolužáků, od své lásky - já jsem strašně stálej člověk, kdysi jsem od sebe jednu kamarádku odehnala a lituju toho do teď, ale napíšu jí.NAPÍŠU! - a už mít kontakt jenom s někým.Chyběli by mi - chybí mi - Anina se svýma příšernýma depresema, Zuzka s jejím večným soupeřením o tom kdo je lepší, Anička a naše dopisování při francoužštině, ale rozhodla jsem se a tak ty zkoušky udělala.Příšerně jsem se sjela Bachovejma práškama na uklidnění, takže po testech jsem byla vysmátá a svět se mi ohromně líbil (jedna z mála chvilek) a tak jsem tam.Strašlivý trémy se mi vrátily, opět nedokážu mluvit před ostatními, cítím se trapně při každém svém pohybu.Na Facebook strará nepřítelkyně rozjela debatu o tom jestli jsme bohatá rodina nebo ne a že ona by se tam taky dostala.Když si tak věří, tak proč je neudělala.Prý, že za měsíc budu zpátky.KECY!Já se nehodlám vrátit, budu bojovat do posledního dechu.Proč?Protože je to moje rozhodnutí, moje volba.A vždycky byla.

Žádné komentáře:

Okomentovat