úterý 23. března 2010

Baka popáté (Tak jsem zpět)

Už jsem zase tady, důvodem mé nepřítomnosti je to, že jsem přestoupila na jinou školu.Z mého drahého Gymnázia Ústavní v Bohnicích na jinou školu v Krči a najednou toho mám jaksi víc, přišla jsem v pět a ještě se učim, snažím se to nějak zkorigovat, abych nebyla tak vyšťavená...jenže to jaksi nefunguje, dneska mě popadl hysterčák, tak mě mamka uklidnila novým Shonen Jumpem a třema sešitama Naruto.(Pak vám svojí manganime sbírku nafotí a zveřejní).A možná, když to vyjde, budu mít mangu v japonštině "šťástná"...což mi připomíná, že jich mám doma už 39 xD
Nějak mě to psaní uklidňuje, ne že by se mi ty věci do školy chtěli psát, ale...je mi líp psychicky, po fyzické stránce věci to zase není tak dobré :)

 Tak já se zítra zase ozvu. Soul Ren

Žádné komentáře:

Okomentovat