středa 12. května 2010

Animefest 2010

Když jsem sedm dní před AF2009 zjistila, že nějaký Animefest vůbec existuje, byla jsem nadšená.Ale bylo pozdě...takže jsem si počkala rok.
Někdy v červnu 2009 jsme se pomalu začali domlouvat, že by si někteří magoří z naší třídy mohli užít bezvadný výked beze spánku, plný anime, mangy a přednášek a především k využití cosplayů (který stejně z naší party nikdo nakonec neměl xD).A tak bylo domluveno...
Je čtvrtek, místo kenda dodělávám úkoly do školy, abych je nemusela dělat přes víkend, nicméně moje nadšení mi to nedovoluje a já dodělávám spíš věci týkající se Animefestu než ty týkající se výkonu, příkonu a energii.Celej večer mi hrajou písničky z Naruta a Death notu, že i moje matka vykysá a vypne mi po 23-tím opakováním něžnou písničku "What's up, people?" xD V noci málem neusnu nadšením, že "zítra je velký pátek"
První večer na AF byl skvělej, ač započal promítáním žánru anime, který nesnáším D.Gray Man alias "exorcistický anime". Zachránil to ten dubing, páč jsem se u toho alespoň zasmála xD Pak zahájení - ó ona božská AMV, tedy nejvíc se mi líbila ona psychedelická opakovačka. Teď jí mám v mobilu a je pro mě něčím jako "symbolem AF2010".
Letní válka, opět další skvělý počin.Jsem si fakt chvíli myslela, že tam King Kazuma umře nebo-li hebne - zkusím sem pak dáti odkaz na stáhnutí, protože kdo tenhle film neviděl, je pro mě mrtvej :) Pak jsme byli jenom na Hetalii, nicméně to jsme nestihly dokoukat, páč nám jela poslední tramvaj do hostelu, abychom se alespoň trochu vyspali. Což bylo zbytečný, protože hudba tam stejně hučela do šesti do rána.
A to právě byl důvod, proč jsme nestihly moji drahou prezentaci Hanami - mě právě strašně zajímalo co chystají vydávat, ale tak nic - za to jseme byli na něčem geniálním "Záludnosti fandomu aneb autoři pište jak chceme!" Bylo to zajímavé, poučné a člověk se hlavně zasmál. Ta část našeho teamu, co tam nebyla opravdu prohloupila.Což samozřejmě platí i o "Japonském jídlu" a "Untolded story behind the production of Naruto". Přednáška J.Nunokawy byla skvělá.Jak lidi řvali, tleskali a pískali u Naruta - strašně mi to připomělo tréninky kendó:)
Co se týče zbytku výkendu - "Yaoi fandom" a "Boys Love soutěž". O tom prvním je možné říci jen jednu věc - miluju yaoi xD a o tom druhém - snad jen alespoň vtipné to bylo (a tejně se stydí za to, že nevěřila, že uke je ten co snídá ve stoje - mě to vážně nedošlo)
Takže děkuji Aye, Klapče, Yukiko, Seiko, Tess a Zuzce za krásnej výkend v jejich společnosti, prodavačům za skvělý věci za průměrné ceny (plakát Lighta, Deidý-chan jako plyšák a Death note: Complete set) a v neposlední řadě organizátorům za dobře odvedenou práci.Naschle za rok!

Žádné komentáře:

Okomentovat