pátek 9. dubna 2010

Keci přes skype aneb hlavní hrdina to posral!

 Našla jsem rozhovor, který se mi v minulosti strašně líbil a vlastně - líbí se mi i teď.Jenom nevím co to bylo za toho hrdinu.Je to ze starého blogu, nechám původní název :) P.S.Jedna z mích přezdívek byla i Rina...
...a zyky trpělivě naslouchala :)

Rina píše:Do prdele!!!Můj oblíbenej hrdina chcípl!!!!
zykyska píše: to bude zase dobrý
Rina píše: to je naposrání!!!
zykyska píše: :)
Rina píše: diť mu jenom zabil manželku,děti a uvrhl několik tisícovek lidí do otroctví.....
Rina píše: chjooo
Rina píše: hlavní hrdina to posral....
zykyska píše: :)
Rina píše: co postar!!!ZASRAL!!!!!
Rina píše: to je jako když Pánovi prstenů zabijou chudáčka Saurona
zykyska píše: :))))))))))))
Rina píše: můj oblíbenej hrdina....
Rina píše: a nebo když v třetí sáze Deltory zabijou Pána stínů....
Rina píše: takovej chlapík...
Rina píše: musí se uznat že jeho zásluhy jsou velký
Rina píše: mě to velmi velmi sere!!!!
Rina píše: vždyť i ve Strážcích času na konci zabijou Lathenii,vládkyni chaosu....
zykyska píše: :))))
Rina píše: HRDINOVÉ JSOU NA POSRÁNÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rina píše: třeba v Legendě o Humovi-Huma zabije chudáka dračí královnu......
Rina píše: nebo v Černokněžníkovi,blbej příklad tam se mi líbí akorát Morena a Černoboh a Goryvlad
Rina píše: nebude snadnější když si zavoláme???
Rina píše: tyhle množiny zaznamenány výčtem prvků mě serou
zykyska píše: jj bude ale já poslouchám ale klidně

2 komentáře:

  1. Yop, yop....sem to vyhraba, když jsem promazávala compa a bylo mi líto to vyhodit :)

    OdpovědětVymazat