čtvrtek 21. ledna 2010

Soul Ren o...mániích

Když jsem včera koukala na jedno nejmenované anime (byla to hrozná blbost) uvědomila jsem si, že naopak spousta lidí tenhle seriál miluje a zbožňují ho natolik,že by za něj dala život - nedivte se, sama jich několik znám.
Mániím dávám červenou, neschvaluju je.Třeba Twilight, četla jsem to, viděla, ale čekat na autogramiádu a držet transparent "Edwarde, kousni mě!" - to vážně není moje káva.Kámarádka je vášnivá Twilightařka, dokonce vede jeden z nejznámějších a nejnavštěvovanějších blogů o tomto tématu.Dřív mi vadilo, že vyhledává lidi s podobnými zájmy (mimochodem, nesnáší anime a vše co stím souvisí).
Dřív mi to vážně vážně vadilo, ale teď mám na výběr - místo Twilight je tu Vampire Knight! (To je jak pořádná reklama :) Příběh o Yuuki, která ztratila paměť a po deseti letech konečně objevuje pravdu sama o sobě je přece zajímavější a zápletka není tak jednoduchá.
Jenže dneska ráno jsem se ponořila do hlubokých myšlenek - a to se nestává často - a uvědomila jsem si, že jsem milionkrát horší.Já jsem přece taky maniak!Moje psychopatie spočívá v DNote, kupodivu.Anime jsem viděla už 10 a půl krát za ty dva roky :D
Jenomže některé mánie jsou zvrhleší (Aj-chanina vsuvka: Třeba náš Tajný Klub Zvrhlíků :D).Někteří fanoušci čekají na svůj idol před jejich domem.Pronásledují je na každém kroku a nakonec je třeba zabijí.I to se už několikrát stalo.

Omlouvám se za jenže a protože a další divné spojky!

Soul Ren's verdict:
Vyšla z toho spíš slátanina typu Twiligh Saga vs. Anime + Vampire Knight, ale pokud umíte číst mezi řádky, snad pochopíte co tím básník myslel.
P.S.Nebuďte maniaky!

Žádné komentáře:

Okomentovat