pátek 22. ledna 2010

Baka podruhé

Tak jsem tu zas!Dneska jsem zůstala doma, protože neteče voda...No dobře, teče, ale ne na tolik, abych se mohla vyspršit.A taky jsem se naštěstí vyhla tomu hroznýmu přednášení Tří mužů ve člunu, ač to mám celé připravené, nechce se mi o tom mluvit.Takže oxiduju smradlavá doma a koukám na Upíří deníky.Není to špatný a je to dokonce lepší (!) než Stmívání a ten co hraje Stephena je opravdu okouzlují, mám pocit, že hrál jednoho z těch kluků v Pokojném bojovníkovi a Damon má na mne až moc červený tváře a podlézavej úsměv.
Dneska přijde nevlastí bratr a přiveze nám na hlídání Jessii (pro mě to bude navždy Mísa xD).Takže celej následující týden mám co dělat, třeba pak taky dostanu štěňátko :)
Filipa, jak se onen nevlastní brácha jmenuje, nemám ráda.Nebo takhle - nevím jak se k němu mám chovat, je starší o čtyři roky a....a.Bude to asi jenom tím, že jsem stydlivá a nerada mám ve svém okolí cizí lidi.Myslím, že se z něj vyklube fajn kluk.
Caidelovi na MangaČesky jsem slíbila, že mu pošlu ukázku mého překladu Death notu, před měsícem, zpytuju své svědomí, ale já fakt nemůžu za to, že jsem Note-chana upustila :(
Mám hlad asi se půjdu najíst (v renštině to znamená přežrat)...
Už vidím, jak do nadpisu píšu - Baka po třistapadesátéosmé xD

Žádné komentáře:

Okomentovat